maanantai 28. tammikuuta 2013

Tässä on mää (ja mun märkä koira.)

Haluaisin blogata, mutta kun en jaksa.

Onneksi internetin ihmemaa tarjoaa kaikenlaisia erilaisia huijausvaihtoehtoja laiskoille bloggareille. On kyselyitä, kiertoviestejä, haasteita ja palkintopostauksia.

Itse päädyin perusteellisen harkinnan jälkeen Ah-niin-syvälliseen minä olen -postaukseen. Eli tumbrlin ...and that´s who I am -kuvakollaasiin. Katsellaan kuvia, valitaan niistä puhuttelevimmat, julkaistaan kuvat omassa blogissa ja teeskennellään olevamme tyytyväisiä.

Tässä tulee:

iam

iam2
iam3
iam4
Näitä kuvia katselemalla saa sen käsityksen, että olen todellisuuspakoinen ja epäsosiaalinen sääliö, joka on sairaalloisen kiinni kirjoissa ja kirjoittamisessa, kärsii yksinäisyydestä ja haikailee jotain mystistä parempaa elämää, jonka olisi voinut saavuttaa olemalla edes kerran oikeassa paikassa oikeaan aikaan.

Sehän on luonnollisesti kaikki täysin totta. Syvä luonneanalyysi tehty vain muutamassa minuutissa. Kätevää.

Loppukevennyksenä vielä helmikuiseen joulujuhlaan (ihan perusjuttu ainakin meidän perheessä) valmistautuva puudeli.

suihku
Heta ei arvostanut suihkua.

5 kommenttia:

  1. toi another life in my dreams on kauheen pelottava. mut ihania juttuja muuten. (im a lazy texter ha ha... joo)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kenellä ei muka ole? Jotain haavetta, parempaa versiota omasta elämästä?
      Ei se oo pelottava. Se on haavekuva.

      Mut joo, tekstarit ja mä... Ei voi mittään, oon kirjesukupolven edustaja.

      Poista
    2. nojoo ehkä jos sen ajattelee vaan irrallisena haaveena eikä minään "oisinpa joku muu".

      ootko miettinyt että sun blogi on ikäänkun sellanen Kännin Gensorg. en tiä mikä on gensorg, mutta se vois tarkottaa esim että "tarpeettomaksi tekevä", koska tätä lukiessa ei yhtään haluta alkaa kännittään vaan pikemminkin askartelemaan. mutta jos kirjottaisit tänne aina ennen ryyppyreissuja, gensorg vois olla eräänlainen valmistautumisrituaali. jaa a!

      Poista
    3. Ja sä olit enste huolissas MUN henkisestä tasapainosta. Ai että.

      (Vähän venyttelemällä Gensorgista voisi tulla myös sensori tai sensuuri.)

      Poista
  2. mitä. sanaleikit pitää mielen virkeänä

    VastaaPoista

Mitä mietit? Kerro se tänne!